• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

Någon som fått svar på mail av förskottslön?

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Är det någon som fått svar på mail av förskottslön??

Vet inte hur många gånger jag mailat utan att få svar. Först har jag skickat att jag ville spärra mig permanent, men inget svar eller åtgärd.

Sen har jag varit så dum att jag lånat av dom igen (spärrat mig hos i stort sett alla andra), och nu kan jag inte betala men tänkte försöka få avbetalning. Men som sagt, dom vägrar att svara på mail.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lillan

Viktig medlem
Poäng: 62
Blev medlem
8 Januari 2012
Meddelanden
87
Mottagna reaktioner
19
Poäng
62
Mitt hamnade hos inkasso och jag fick avbetalning med dom.Har för mig att det var svea inkasso
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 131
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Mitt hamnade hos inkasso och jag fick avbetalning med dom.Har för mig att det var svea inkasso
Mitt lån hos Förskottslön hamnade hos Svea Inkasso i slutet av förra året. Det gick inte att få en avbetalningsplan.
 

jobbigt

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
11
Mottagna reaktioner
1
Poäng
7
Säger man att t ex "jag gör vad som helst, jag kan lägga in 2 - 3000 direkt, men mer har jag inte nu"

DÅ brukar man få avbetalning hos dom flesta... det jobbiga är ju då att man bör ha dom pengarna för stunden att putta in, vilket man oftast inte har..
Men att man visar att man gör sitt allt för att kunna lösa situationen.
 

Lize

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 707
En av våra mest kunniga
Blev medlem
30 Januari 2013
Meddelanden
3 131
Mottagna reaktioner
2 509
Poäng
1 707
Säger man att t ex "jag gör vad som helst, jag kan lägga in 2 - 3000 direkt, men mer har jag inte nu"

DÅ brukar man få avbetalning hos dom flesta... det jobbiga är ju då att man bör ha dom pengarna för stunden att putta in, vilket man oftast inte har..
Men att man visar att man gör sitt allt för att kunna lösa situationen.
Fungerade inte i mitt fall med Förskottslön, blankt nej till avbetalningsplan, via Svea, trots ihärdigt "tjat" från min sida. Har alltid fått avbetalningsplan (som jag skött) via Svea förut. Beror på om Svea köper upp skulden eller om de bara driver in den, då bestämmer uppdragsgivaren om det går att få avbetalningsplan eller inte.
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Men får ni svar iaf av förskottslön? Eller har ni ringt till dom?
 

fiore84

Kunnig medlem
Poäng: 207
Blev medlem
13 Juni 2012
Meddelanden
271
Mottagna reaktioner
64
Poäng
207
Får man ens göra så?
Alltså att ge fan i att svara.
Hade dom bara tagit hand om mitt mail jag skickat tidigare att jag ville bli spärrad hade jag aldrig hamnat i denna situation
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp